niedziela, 22 stycznia 2012

Blokada konta

Parę dni temu, postanowiłam wysłać maila do przyjaciół i znajomych z prośbą o przelanie 1% podatku dla Sebastianka.
Dzisiaj okazało się, że moje konto na o2.pl zostało zablokowane, ponieważ działam wbrew regulaminowi, czyli rozsyłam SPAM i niechciana pocze i cytuję pana ze mną rozmawiającego "automatyczny system antyspamowy zablokował konto".
Ekstra. 

Rozmumiem, że firmy i ogolnie cały  swiat stara się za wszelką cenę chronić ludzi przed wszystkim, co możliwe, ale to chyba jest lekka przesada.
Próbowałam wszelkimi sposobami przekonać pana z o2.pl, że jednak nie jestem nagminnym spamerem, ale niestety cytuję "moja sprawa została skierowana do działu jakiegośtam w celu weryfikacji"

Codziennie dostaję jakieś 15 niechcianych maili i nic nie mogę z tym zrobić, a kiedy ja wysłałam raz (RAZ!) zbiorowego maila z mojego konta, w dodatku - mam nadzieję - raczej chcianego, gdyż raczej nie mam w kontaktach zapisanych maili do nieznajomych - okazuje się, że dopuściłam się złamania regulaminu, a konkretnie punktu 12 a:

  1. rozsyłanie spamu (w tym "niechcianej" poczty, "niechcianej" reklamy, reklamy rozsyłanej bez wiedzy i zgody o2 sp. z o.o., reklamy niezamówionej w o2 sp. z o.o.), rozsyłanie treści sprzecznych z prawem, naruszających zasady współżycia społecznego, powszechnie akceptowalne normy społeczno-obyczajowe,
Za co grozi mi:


Naruszenie przez użytkownika któregokolwiek z postanowień punktu 12 "a"-"e" stanowi podstawę do natychmiastowego usunięcia lub zablokowania danego konta pocztowego, a także do podjęcia przez o2 sp. z o.o. dalej idących, przewidzianych prawem kroków w tym do powiadomienia właściwych organów państwowych, powołanych do zapobiegania i ścigania przestępstw.

Tym sposobem zostałam potencjalnym przestępcą komputerowym :)
Ten świat jednak nigdy nie przestanie mnie zadziwiać :)

a jak by ktoś chciał do mnie chcianą przeze mnie pocztę, to mam nowy adres:
aster-bazarek@poczta.pl 


1 komentarz:

  1. Dziwne ja rozsyłam do wszystkich Sebusiowego maila i albo się niedopatrzyli,albo darowali to "przestęptwo"albo co....
    no cóż trzeba brać pod uwagę,że zablokują i mi konto

    OdpowiedzUsuń