sobota, 1 marca 2014

Dziękujemy!


Czasami zdarza się tak, że to, co wydaje się nam bezgranicznym nieszczęściem, pociąga za sobą lawinę dobroci wokół nas.
Może zabrzmiałam trochę jak wstęp do taniej książki pt. "odnajdź szczęście w życiu", ale... naprawdę tak jest.

Choroba Sebastianka, pomimo, że jest dla nas mega wielką tragedią, że nie ma dnia, w którym nie myślę, jak on poradzi sobie w życiu, co go czeka, skąd i kto wymyślił tak okrutną chorobę i jak to możliwe, że akurat mój najukochańszy synek musi się z nią  to jednocześnie nie umiałabym powiedzieć, że jestem nieszczęśliwa.

Wyprostowało się parę teoretycznie nieprostowalnych spraw, a wokół znalazło się tysiąc osób, które zupełnie bezinteresownie pomagają nam i nas wspierają.

Jedną z takich niespodziewanych akcji, podczas których autentycznie miałam łzy w oczach, była bożonarodzeniowa aukcja dla Sebastianka, zorganizowana w Firmie Pioneer Pekao Investments przez rodziców jedego z dzieciaków z naszego przedszkola.

Absolutnie nie znaliśmy się wcześniej, nasze dzieciaki chodzą do innych grup, więc mega zaskoczeniem była dla mnie informacja od jednej z przedszkolnych cioć, że dzieci w przedszkolu przygotowują prace na kiermasz, z którego dochody pozwolą nam na zmianę wózka.

Było naprawdę fantastycznie, aukcja okazała się przejść nasze najśmielsze oczekiwania, dzieciaki, które w ramach przedszkolnej delegacji pojechały wraz z ciociami na kiermasz mogly pozwiedzać biura i wszystkie inne pomieszczenia Firmy, a ja się po prostu wzruszyłam :)

Nie chodzi nawet o pieniądze, chociaż oczywiście te są dla nas bardzo, bardzo cennym darem, zwłaszcza, że Firma Pioneer Pekao Investments przekazała jeszcze dodatkowe środki dla Sebastianka w formie darowizny, na konto Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą".

Chodzi o to, że tego typu akcje po prostu dają nam siłę, przywracają wiarę w ludzi i sprawiają, że nie poddajemy się i nigdy się nie poddamy w walce z chorobą.

Dziękujemy więc przede wszystkim:

Marcie i Marcinowi, którzy byli inicjatorami tej akcji
Wszystkim Ciociom oraz dzieciakom, które przygotowały tak fantastyczne rzeczy na kiermasz, oraz były z nami na aukcji i nas wspierały
Całemu Zarządowi i wszystkim pracownikom Firmy Pioneer Pekao Investments.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz