poniedziałek, 3 czerwca 2013

Kot w butach

Już nie możemy się doczekać!
Sebastian uwielbia wprost chodzić do teatru, uwielbia też bajki o kocie w butach i to w każdej postaci, nieważne czy to film, książka, bajka opowiadana na dobranoc - kot w butach od pewnego czasu rządzi! 

W związku z powyższym, kiedy w internecie odkryłam informację, że w Warszawie 5 czerwca odbywa się spektakl właśnie o ukochanym kocie, aż zapiał z zachwytu!

Okazało się, że w Sali Kongresowej odbędzie się najprawdziwszy profesjonalny spektakl.
Z muzyką na żywo, przepięknymi scenografiami, wspaniałymi strojami.
Nie mogłam uwierzyć własnym oczom :)

Tak oto nasz Dzień dziecka został przeniesiony na środę na godzinę 18:00 :) :) :)

Już nie możemy się doczekać, zwłaszcza, że ja kiedyś byłam nałogowym teatromaniakiem i uwielbiam po prostu ten mega magiczny świat.

Z tego, co widziałam na zdjęciach i czytałam w internecie, ten spektakl jest na naprawdę super, cieszę się więc, że wyczytałam informację w porę, bo zazwyczaj czytam o tym, co już było :)

Poniżej - no nie mogę się powstrzymać - parę fotek, może ktoś się skusi i pojedzie z nami? :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz