czwartek, 27 września 2012

Masakra

Nie odzywałam się od poniedziałku, bo oczywiście u mnie nigdy nie może być nudno i jak się coś nie zadziwje to nie jest normalnie.
Ciekawa jestem, czy są na świecie ludzie, którzy po prostu sobie żyją, pieka ciasta z jagodami w niedziele i jedynym ich zmartwieniem jest, jaki kolor bluzki dziś założyć.
W każdym razie ja do nich nie należę :)
Niby "co cię nie zabije to cię wzmocni", tyle tylko że jak dla mnie, powinno się to wspaniałe powiedzenie uzupełnić o dopisek "o ile przed wzmocnieniem nie dostaniesz zawału".


2 komentarze:

  1. ale na pewno są tacy, którzy mają podobnie jak Pewna Kamila :-) i nie za bardzo też wiedzą co mogą zrobić, żeby "poskładać się" i znowu choć trochę ogarniać to co się dzieje. Mogę życzyć Ci tylko sił i wytrwałości POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwyraźniej pora na urlop. Zobaczymy Cię/Was w Lądku wkrótce?

    OdpowiedzUsuń