wtorek, 28 maja 2013

Marzenia się spełniają...

Słuchajcie, niesamowita sprawa! 
Ktoś odgrzebał na moim blogu wpis: 25 maja 2012 roku napisałam, że marzy mi się zjazd ludzi z SMA... No i 25 maja 2013 roku, czyli dokładnie rok później zjazd się odbył :)
Totalnie zapomniałam o TYM wpisie! 

Wniosek jest tylko jeden - marzenia się spełniają!

PS. Kiedy tylko dowiedziałam się, że Sebastian jest chory, powiedziałam sobie, że za cztery lata będzie lek na SMA. Od tego momentu minęły 2 lata a na świecie trwają 3 próby lekowe i w najbliższych miesiącach jest szansa na następną.
Może zaczniemy jakieś wspólne marzenie o tym terminie, co Wy na to? ;)

2 komentarze:

  1. Dołączam się do tego marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się całym sercem do tego marzenia :)))
    Iwona

    OdpowiedzUsuń