wtorek, 27 września 2011

Komórki macierzyste

Jak tylko dowiedziałam się o chorobie Sebastianka, od razu odkryłam opcję wyjazdu do Chin lub na Ukrainę na leczenie komórkami macierzystymi. Na początku oczywiście bardzo się ucieszyłam, ale im więcej się dowiadywałam, tym bardziej byłam sceptyczna.
Obecnie nie zdecydowałabym się na wyjazd z Sebastiankiem ale wiem, że wiele osób się nad tym bardzo mocno zastanawia. W internecie można znaleźć  bardzo wiele argumentów za.

Poniżej przesyłam link otrzymany od jednego z profesorów z Uniwersytetu w Wisconsin.
Jest to strona stworzona przez International Society of Stem Cell Research, na której znajdziecie odpowiedzi na wiele pytań dotyczących komórek macierzystych.

A na deser Sebastian w kocyku :)


3 komentarze:

  1. Fajna ta stronka - dzięki za namiary.

    OdpowiedzUsuń
  2. W wolnym czasie obiecuję ją skrótowo przetłumaczyć dla niewładających angielskim zbyt biegle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanik Mięśni Muscular Dystrophy - facebook

    http://www.facebook.com/pages/Zanik-Mi%C4%99%C5%9Bni-Muscular-Dystrophy/119861678134536?sk=wall

    OdpowiedzUsuń