poniedziałek, 26 marca 2012

Zaświadczenie o zaświadczeniu

Jakiś czas temu zaczęłam starać się o przyjęcie Sebastianka do przedszkola integracyjnego.
Niezbędne jest w tym przypadku uzyskanie zaświadczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. Jakiś miesiąc temu poszłam więc do poradni psychologiczno-jakiejśtam i miła Pani wyznaczyła mi terminy wizyt u psychologa, pedagoga i logopedy na kwiecień, tłumacząc, że mam spokojnie czas na złożenie dokumentów do końca kwietnia. Radosnym krokiem udałam się więc do domu, przekonana, że wszystko mam załatwione.

W piątek postanowiłam dla rozrywki zobaczyć, jak wygląda internetowe zapisywanie dzieci do przedszkola i okazało się, ze dokumenty trzeba złożyć do... dzisiaj, czyli jakby nie do końca kwietna, ale do niecałego końca marca.

Dziś z samego rana pobiegłam więc do przedszkola z mina błagalno-przerażoną i pytaniem, co teraz.

Na szczęście okazało się, że mogę złożyć dokumenty w wersji papierowej bezpośrednio w przedszkolu, natomiast jeśli chodzi o zaświadczenie o kształceniu specjalnym, mogę je donieść później.

Na razie dziś musiałam tylko pojechać po zaświadczenie że wystąpiłam o zaświadczenie, które to zaświadczenie o zaświadczeniu miła Pani mi wypisała.
Jak na razie jest OK ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz