poniedziałek, 3 lutego 2014

Zima

Ostatnio być może rzadziej niż zwykle umieszczam wpisy w internecie, ale jest tutaj jedna prosta przyczyna 

ZIMA

A co robimy w zimę? Głównie nudzimy się, siedząc w domu z powodu kataru/kaszlu.gorączki co 4-5 dni.

No może my z Michałem nudzimy się mniej niż Sebastian, który co noc śpi z nami, wrzeszcząc co pół godziny
Mamo gile
Mamo pić
Mamo siku
Mamo odkryj mnie
Mamo przykryj mnie
Mamo przytul mnie 
Mamo odsuń się

Natomiast dzień spędza na oglądaniu bajek, bo to jedyny sposób aby zatrzymać go we w miarę stacjonarnej pozycji, a ja snuję się jak upiór licząc godziny do wieczornej pory spania myśląc, że dziś na pewno położę się wcześniej...

Oczywiście "położę się wcześniej" nie następuje nigdy no i wszystko zaczyna się od nowa...

A tym czasem dziś - jeszcze tylko standardowa wizyta u pediatry i za 4 godzinki powinniśmy być w łóżku ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz